جشنواره نوروزی مسیر خدمت رسانی ایساکو را تعیین می کند

ارائه خدمات نوروزی ایران خودرو با ۲۱۰۰ناوگان امدادی

جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو، از ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۶ فروردین ۹۵ در سراسر کشور به اجرا در می آید.

سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، با اعلام این خبر، گفت: جشنواره خدمات نوروزی با همکاری ۵۱۹ نمایندگی ایران خودرو در سراسر کشور اجرا می شود که از این تعداد ۲۸۷ نمایندگی به صورت شبانه روزی فعال هستند.

او ناوگان خدمت رسان در جشنواره خدمات نوروزی ایساکو را بیش از ۲۱۰۰ ناوگان آماده در مسیرهای پرتردد کشور ذکر کرد و گفت: برای تامین اقلام مازاد بر اقلام پرمصرف پیش بینی شده نیز، ۲۶۲ فروشگاه ایساکو نیز آماده عرضه خدمات و قطعات مورد نیاز مشتریان خواهند بود.

مدیرعامل ایساکو تعداد نمایندگی های فعال در طرح را ۶۷ درصد ظرفیت شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو دانست و با بیان این که ۴۶۴ قطعه پرمصرف در سبد قطعات تامین شده قرار دارد، گفت: ۸۵۰ هزار قطعه از یک هفته قبل از آغاز جشنواره، در اختیار نمایندگی ها قرار گرفته است.

حسینی شبکه متخصص و آگاه، قطعات مناسب و با کیفیت و زمان مناسب برای خدمت رسانی، از شاخص هایی دانست که در جشنواره خدمات نوروزی مورد پایش و سنجش قرار می گیرد و گفت: بر اساس بازخوردهایی که از اجرای طرح جشنواره نوروزی دریافت می کنیم، مسیر ارایه خدمت به مشتریان در سال ۹۵ را تعیین خواهیم کرد.

او از تصویب آیین نامه مراقبتیی از عملکرد نمایندگی ها در طرح خدمات نوروزی خبر داد و گفت: عملکرد نمایندگی های فعال به صورت مستمر پایش خواهد شد و در صورت بروز تخلف اقدام تنبیهی مناسب پیش بینی شده است.

مدیرعامل ایساکو برهزینه های دریافتی از مشتریان بر اساس تعرفه های تعیین شده تاکید کرد و گفت: اجرت خدمات از موارد پیش بینی شده در سیتسم نظارتی است و در صورتی که مشتری اجرت دریافتی را متناسب با خدمات نمی داند، می تواند به شماره ۰۹۶۴۴۰  تماس گرفته و طرح موضوع کند.

او با اشاره به آمادگی ایساکو برای ارایه خدمات عمومی به خودروهای خارج از شبکه ایران خودرو، در باره امدادهای متفرقه و غیرمجاز گفت: باید با افزایش توانمندی های خود، باعث شویم مردم به سمت امدادهای متفرقه نروند و خدمات مناسب ما به عنوان یک مانع در این زمینه عمل کند.

حسینی از آغاز اجرای فرایند بهبود مستمر در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو خبر داد و گفت: در آینده نزدیک شاهد افزایش رضایت مندی مشتریان در این حوزه خواهیم بود.

مدیرعامل ایساکو در پایان صیانت از مشتریان را از وظایف و مسوولیت های اجتماعی ایران خودرو خواند و اظهار کرد: امیدوارم با استفاده از تجارب سال های گذشته و با رویکردی نوین و خلاقانه در بخش خدمات پس از فروش، سفر نوروزی بی دغدغه ای را برای مشتریان ایران خودرو رقم بزنیم.