شركت ايساكو به منظور ارتقاء و نوآوري ارائه خدمات به مشتريان گروه صنعتي ايران‌خودرو با بهره‌گيري از جديدترين فناوري‌هاي روز، اقدام به راه اندازي «ايكوكارت» كرد.

مديرعامل شركت ايساكو در اين‌باره گفت: همزمان با آغاز دهه مبارك فجر، زين‌پس به جاي برگه گارانتي به تمامي خودروهاي سواري توليد ايران‌خودرو، يك «ايكوكارت» ارائه خواهد شد.

علي نمكين تشريح كرد: هر ايكوكارت يك تاريخچه و پرونده كامل از تمامي اطلاعات مربوط به قطعات، سوابق تعميراتي، مراجعات سرويس‌ دوره‌اي، طرح‌هاي خاص و ساير خدمات تشويقي براي خودرو، ايجاد مي‌كند؛ به اين شكل كه ليست اقدامات انجام شده، به صورت الكترونيكي و با سرعت، سهولت، امنيت و دقت بالا و به صورت يك‌پارچه، پس از هر مراجعه با استفاده از دستگاه‌هاي كارت‌خوان تعبيه شده در نمايندگي‌ها، در ايكوكارت و بانك اطلاعاتي ايساكو ثبت مي‌شود.

وي افزود: زين‌پس اين كارت به‌عنوان كليد شناسائي و رديابي خودرو در شبكه گسترده نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش ايران خودرو محسوب مي‌شود و استفاده از آن در هنگام دريافت خدمات الزامي خواهد بود.

او ادامه داد: در برنامه‌هاي آتي ايساكو علاوه بر مزاياي فوق، مشتريان خواهند توانست با استفاده از شماره ايكوكارت خود از خدمات اينترنتي، همچون مشاهده سوابق تعميراتي خودرو و اطلاعيه‌ طرح‌هاي خاص مرتبط، فراخوان و مشاركت در نظرسنجي‌، ارزيابي و باشگاه مشتريان… بهره ببرند.

مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو در پايان گفت: انجام چنين اقداماتي همزمان با تلاش براي ارائه بهترين خدمات و تامين به موقع قطعات، در راستاي تسهيل فرآيندهاي خدماتي و كسب رضايت خاطر و آسايش مشتريان گروه است.