شرایط پیش فروش مشارکت در تولید به مناسبت اعیاد شعبانیه در فروردین ۹۸  از روز دوشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست اعلام گردید.

در این بخشنامه شرایط پیش فروش خودرو های پژو پارسLX با موتور TU5 ،پژو ۴۰۵ بنزینی SLX با موتور TU5 ، سمند ال ایکس با موتور EF7  پایه گازسوز ، پژو ۲۰۷ دستی ،پژو  ۲۰۶ تیپ ۵ ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ اعلام شده است .

در بخشنامه به مناسبت اعیاد شعبانیه در فروردین ۹۸، علاوه بر سود مشارکت مبلغی به عنوان (تخفیف خرید محصول ایرانی) در نظر گرفته شده است که پرداخت آن منوط به واریز نقدی مابه التفاوت نهایی در مهلت تعیین شده در دعوتنامه و دریافت خودرو می باشد .

تنظیم صلح نامه در بخشنامه به مناسبت اعیاد شعبانیه در فروردین ۹۸ ، تا یک بار قابل اجرا می باشد.

امکان ثبت نام در بخشنامه شرایط فروش به مناسبت اعیاد شعبانیه در فروردین ۹۸ برای مشتریان حقیقی مجاز می باشد.

قیمت نهایی خودرو در بخشنامه شرایط فروش به مناسبت اعیاد شعبانیه در فروردین ۹۸، در زمان تحویل تعیین خواهد شد.

انتخاب کارت طلائی در ثبت نامهای گروه خودروهای سمند ، رانا و پارس به صورت اختیاری و با پرداخت هزینه در زمان ارسال دعوتنامه امکان پذیر خواهد بود.

سود مشارکت در بخشنامه شرایط فروش به مناسبت اعیاد شعبانیه در فروردین ۹۸ ، مطابق جدول و به صورت سالیانه حداکثر تا تاریخ مشخص شده در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت ، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری و فقط به شرط تکمیل وجه قرارداد ، یک درصد ماهانه یا ۱۲ درصد سالیانه پرداخت می گردد.

ارائه کد ملی ، کد پستی ، آدرس دقیق ، منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبت نام الزامی می باشد.

کلیه خودروهای قابل ارائه در بخشنامه شرایط فروش به مناسبت اعیاد شعبانیه در فروردین ۹۸ ، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهند بود .

ثبت نام در بخشنامه شرایط فروش به مناسبت اعیاد شعبانیه در فروردین ۹۸ ، صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سایت ESALE.IKCO.IR امکان پذیر خواهد بود.

جهت مشاهده شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت اعیاد شعبانیه در فروردین ۹۸ لطفا کلیک نمایید.