شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو در خرداد ماه ۹۹، از تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ الی ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ بر روی سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو فعال خواهد بود.

در این بخشنامه مشتریانی که دارای پلاک انتظامی فعال (به نام خود) باشند امکان ثبت نام را ندارند.

 شماره کارت یا بانکی که وجه ثبت نام خودرو به حساب شرکت واریز می گردد، الزاما می بایست متعلق به شخص متقاضی می باشد.

پس از پایان سه روزه مهلت ثبت نام، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و ارسال پیامک اعلام می شود.

امکان ثبت نام برای مشتریان حقیقی مجاز می باشد.

در هیچ مرحله ای از ثبت نام نیازی به ارائه چک از سوی مشتری نخواهد بود.

ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺑﺮای ﻫﺮ ﮐﺪ ﻣلی از ﮐﻞ ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ، ﯾﮏ دﺳﺘﮕﺎه ﺧﻮدرو ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و درصورت ﺛﺒﺖ ﻧﺎم از ﺳﻮی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﺤﺘﺮم ﻣﻐﺎﯾﺮ ﺑﺎ اﯾﻦ ﺑﻨﺪ، ﻗﺮارداد ﺑﻪ ﺻﻮرت ﯾﮏ ﻃﺮﻓﻪ از ﺳﻮی ﺷﺮﮐﺖ اﯾﺮان ﺧﻮدرو ﻟﻐﻮ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

کلیه مشتریانی که در ۳۶ ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا  نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام در این بخشنامه نیستند ، بدیهی اﺳﺖ در ﺻﻮرت ﺛﺒﺖ ﻧﺎم از ﺳﻮی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﺤﺘﺮم ﻣﻐﺎﯾﺮ ﺑﺎ اﯾﻦ ﺑﻨﺪ، ﻗﺮارداد ﺑﻪ ﺻﻮرت ﯾﮏ ﻃﺮﻓﻪ از ﺳﻮی ﺷﺮﮐﺖ اﯾﺮان ﺧﻮدرو ﻟﻐﻮ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

در این بخشنامه کد کلاس و رنگ خودرو براساس شرایط تولیدی از سوی شرکت ایران خودرو قابل تغییر خواهد بود.

در این بخشنامه تنظیم صلحنامه امکان پذیر نمی باشد.

در این بخشنامه گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو نیز الزامی است.

در این بخشنامه امکان ثبت نام برای افراد بالای ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشد.

در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، خسارت تاخیر به ازای مبالغ پرداختی از زمان تاریخ تحویل مندرج در قرارداد تا زمان تحویل خودرو به صورت روز شمار (۱۲ درصد سالیانه) پرداخت خواهد شد.

در صورت عدم واریز مبلغ مشخص شده در دعوتنامه در بازه زمانی مجاز توسط مشتری، شرکت می تواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگر موکول نماید. نوع خودرو و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه های آتی مشخص می گردد.

در صورتی که پس از امضای قرارداد، بر حسب الزامات قانونی، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس آیین نامه های اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات آن به عهده مشتری خواهد بود.

کلیه خودرو های قابل ارائه از طریق این طرح، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهند بود.

!! کد انتخاب نمایندگی ما، ۲۴۰۴ ، به نام شرکت فضل یدک زیبایی می باشد !!

جهت مشاهده شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ،در ۱۸ الی ۲۰ خرداد ۹۹، لطفاً کلیک کنید