ششمین مرحله پیش فروش (ویژه جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی) از طریق قرعه کشی خودرو – ویژه دهه مبارک فجر از ساعت ۱۴  پنج شنبه ۱۳ بهمن آغاز خواهد شد و تا شنبه ۲۲ بهمن ادامه خوهد داشت.

 

شرایط:

-اعلام شرایط و اطلاعات خودروی فرسوده توسط متقاضی خواهد بود و صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً مشخصات خودروی فرسوده و مالکیت آن و کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده، کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم جایگزینی خودروی فرسوده و عدم شماره گذاری خودروی جایگزین برعهده متقاضی میباشد.

-متقاضیان محترم می بایست با مراجعه به هریک از شعب بانک های ملی ، ملت ، تجارت ، سپه و صادرات نسبت به افتتاح حساب وکالتی و یا تغییر یکی از حساب های خود به وکالتی اقدام و حساب مذکور را از روز سه شنبه  ۱۴۰۱/۱۱/۱۱حداکثر تا ساعت ۲۴ روزدوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷به میزان حداقل    ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ریال تکمیل نمایند.

– پس از اتمام فرآیند وکالتی شدن حساب در بانک عامل و استعلام مبلغ موجودی حساب توسط ایران خودرو از بانک عامل، ظرف مدت  ۲الی  ۳روز کاری اطلاعات
جهت مجاز شدن ثبت نام به شرکت ایران خودرو ارسال می گردد لذا متقاضیان گرامی با در نظر داشتن این مدت زمان می توانند  ۲الی  ۳روز کاری بعد از اتمام افتتاح و واریز وجه در حساب وکالتی نسبت به مراجعه به سایت ایران خودرو و انجام ثبت نام اقدام فرمایند.

– به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

– حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می‌باشد. همچنین ثبت نام همزمان در

دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی باشد.

-شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

 

امکان افتتاح حساب وکالتی و انتقال وجه در سامانه های اینترنتی بانکهای مذکور به نشانی های ذیل فراهم می باشد و متقاضیان
قادر خواهند بود بدون مراجعه به بانک عامل مورد نظر، نسبت به انجام فرآیند بصورت اینترنتی اقدام نمایند.

بانک ملی: https://firoozeh.bmi.ir/signin

بانک ملت: https://bastam.bankmellat.ir/bastam/start

 

بانک تجارت: https://www.tejaratbank.ir/vekalati

بانک صادرات: Https://sep.bsi.ir/sign

 

بانک سپه: https://ebanksepah.ir