فراخوان مرحله هفتم اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) خرداد ۱۴۰۲

 

ثبت نام از: دوشنبه  ۸ خرداد  تا  پنجشنبه  ۱۸ خرداد

 

شرایط:

-در صورتی که مصرف کننده ای به نمایندگی های شرکت مراجعه و مالکیت خودروی مذکور از زمان تحویل خودرو از کارخانه تغییر نیافته باشد،اعمال محدویت حداکثر ظرف مدت  ۵ماه از تاریخ تحویل و با حداقل  ۱۰۰۰کیلومتر کارکرد خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی شرکت های خودرو ساز ضروری نبوده و شرط مذکور تنها درارتباط با خودروهایی اجرایی خواهد گردید که مالکیت خودرو از زمان تحویل خودرو تا زمان اولین مراجعه به نمایندگی جهت سرویس،تغییر یافته باشد، بنابراین در صورت تغییر مالکیت خودرو و عدم مراجعه به نمایندگی حداکثر ظرف مدت  ۵ماه از تاریخ تحویل و با حداقل  ۱۰۰۰کیلومتر پیمایش،گارانتی خودرو باطل خواهد شد.

-به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

-فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت تابستان  ۱۴۰۲فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس : esale.ikco.ir اسامی آنها درج شده است می‌توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

-ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی میباشد.

-متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه، لازم است از کارتهای بانکی به نام خود استفاده نماید.

-شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

-انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در اولویت بندی به اشخاص ثالث ( حتی به صورت وکالتی) و نیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع می‌باشد.