فراخوان مرحله چهارم اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) – اردیبهشت ۱۴۰۲

 

ثبت نام از: چهارشنبه  ۲۷ اردیبهشت تا یکشنبه ۷ خرداد

-به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

-افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان مرحله چهارم پیش فروش (فراخوان) ویژه متقاضیان عادی به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند دراین بخشنامه نسبت به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه اقدام نمایند.

-ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی میباشد.

-متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه، لازم است از کارتهای بانکی به نام خود استفاده نماید.

-شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

-سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود . هزینه ترهین در هنگام واریز وجه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و هزینه فک رهن در موعد یکساله
انقضاء مهلت ترهین دریافت و سند از رهن خارج خواهد شد.

-فرد انتخاب شده، می بایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید

 

-حداقل از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ماه میباشد

-ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی میباشد.
-درصورت انصراف مشتری و همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار ( شرایط عمومی و اختصاصی)در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری بدون سود انصراف حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

-در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

-در صورت ارتقاء استانداردهای ملی در محصولات تولیدی در سال ،۱۴۰۲تجهیزاتی به خودرو پایه فعلی اضافه خواهد شد که امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و خودروی انتخابی به عنوان خودرو پایه محصول بوده و قیمت خودرو با کلاس جدید محاسبه و پیش ازصدور فاکتور محاسبه و از خریدار دریافت می گردد