معرفی شرکت فضل یدک جنوب

تاریخچه

شروع سازمان از یک تشکیلات فروش قطعات محصولات خودرو بصورت بسیار محدود از سال ۱۳۵۵ در بازار قطعات اهواز شکل گرفت و در سال ۱۳۵۹ به یک واحد تعمیراتی مجهز شد این فعالیت ادامه داشت تا در سال ۱۳۷۰ پس از بررسی شرکت ایران خودرو و با توجه به درخواست های مکرر شهروندان اهوازی با اعطای یک نمایندگی مجاز به این سازمان موافقت شد و احداث نمایندگی با رعایت استاندارد های کامل از قبیل احداث سوله و ساختمان همراه با نصب تجهیرات دو سال بطول انجامید و از این ابتدا این شعار مدیریتی “اهم مدیریت حفظ و نگهداری یک تشکیلات سازمان یافته بصورت مستمر می باشد” استراتژی سازمان را مشخص نمود و تا این لحظه بصورت مستمر و سازمان یافته عمل شد. این سازمان ۴ سال پس از افتتاح نمایندگی تا سال ۱۳۸۴ یکی از ۱۰ نماینده برتر ایران خودرو بود و از سال ۱۳۸۴ تاکنون برترین نمایندگی ایران خودرو در کشور می باشد.

بیانیه ماموریت:

ماموریت شرکت فضل یدک جنوب، فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات تولیدی ایران خودرو می باشد؛ شرکت فضل یدک جنوب قصد دارد با ایجاد فرهنگ کیفیت در کلی سطوح سازمان و استقرار سیستم های مدیریتی مناسب و همچنین با اعتقاد به سازگاری میان کیفیت و کمیت ارائه خدمات به مهمترین عامل رقابتی در بازار یعنی کیفیت بالا و قیمت پایین دست یافته و جایگاه معتبرترین مرکز و خدمات پس از فروش و خدمات پس از فروش را در کشور به دست آورد.

شرکت فضل یدک جنوب پیشرو در تامین قطعات یدکی اصلی، فروش خودرو و کلیه خدمات پس از فروش در سطح کشور.

اهم دامنه فعالیت های شرکت

ارائه فعالیت های سازمانی فروش و قطعات یدکی و همچنین ارائه خدمات پس از فروش برای کلیه دارندگان محصولات ایران خودرو می باشد. از آنجایی که حضور در رقابت جایزه کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو متمرکز بر ارائه خدمات پس از فروش در سازمان می باشد لذا کلیه رویکردهای اشاره شده در متن اظهارنامه برگرفته از فرآیندها و مکانیزم های کاری حوزه آزاد خدمات پس از فروش نظیر نوبت دهی، پذیرش، تعمیرات، کنترل کیفیت، ترخیص و … می باشد.

اهم فعالیت های انجام شده در زمینه کیفیت:

نمایندگی ۲۴۰۴ اهواز به عنوان نماینده برتر ایران خودرو در سال اخیر (۸۴-۸۹) دارای رتبه های اول در بررسی از ارزیابی های شرکت ایران خودرو با اهداف پیشفرت، تعالی و رفاه مشتریان در سال ۱۳۸۹ در راستای ارزیابی شرکت ایران خودرو و به خصوص وزارت صنایع جهت ارتقا خود اقدامات بسیاری نموده است که شرح آن اقدامات در متن اظهار نامه ارائه گردیده است. در راستای ارتقاء اهداف کیفی از سال ۱۳۸۷ طرح ریزی استقرار الزامات استاندارد ISO 9001 آغاز گردید که تا امروز رعایت اصول این استاندارد موجب رضایت نهادینه شدن فرهنگ مشتری مداری گردیده و کسب افتخارات متعددی را برای سامان به همراه داشته است.

ارزش های سازمانی:

در راستای تعالی و مبنا قرار دادن خواسته و انتظارات ذی نفعان به خصوص مشتریان، ارزش های سازمانی شرکت فضل یدک جنوب به شرح ذیل اعلام می گردد:

  • ارزش افزایی برای کلیه ذی نفعان (مشتریان، کارکنان، سهام داران، تامین کنندگان و جامعه)
  • ارتقا سطح علمی و مهارتی
  • پرورش خلاقیت و نوآوری
  • ایجاد حس مسئولیت پذیری و مشارکت کارکنان در کلیه سطوح
  • صداقت و ایجاد حس قابلیت اعتماد برای مشتریان