بازدید کننده گرامی 

این بخش به منظور پاسخگویی به سؤالات رایج مشتریان طراحی شده است

برای درخواست امداد سیار با چه شماره ای می توان تماس گرفت؟

برای ثبت درخواست امداد می توان با شماره ۰۹۶۴۴۰ داخلی ۱ تماس برقرار کرد.

آیا امکان خرید پوشش های دلخواه در کارت طلایی وجود دارد؟

خیر، کارت طلایی بیمه بدنه کاملی برای خودروی شماست.

آیا کارت طلایی را میتوان برای محصولات سایر شرکت های سازنده خودرو و وارداتی تهیه کرد ؟

خیر فقط برای محصولات ایران خودرو می باشد.

شماره تلفن واحد صدور کارت طلایی چیست؟

۰۶۱۳۱۵۶- داخلی ۱۲۵

کارت طلایی قابلیت انتقال به خودروی دیگر را دارد؟

خیر، کارت طلایی برای یک شاسی باقی می ماند.

در صورت فروش خودرو، امکان ویرایش نام مالک جدید خودرو و ثبت آن وجود دارد؟

بله، تمام مشخصات کارت طلایی به جز شماره شاسی خودرو قابل ویرایش هستند.

در صورت داشتن گارانتی، کدام یک از کارت های طلایی پیشنهاد می شود؟

با توجه به گارانتی بودن خودرو و برطرف شدن عیوب موتوری توسط گارانتی بدون نیاز به کارت طلایی، خودرو تنها به بیمه بدنه کاملی که همان کارت طلایی یک ستاره است، نیاز دارد.

آیا با آپشن کردن خودرو در نمایندگی زیبایی، گارانتی خودرو از بین می رود؟
نصب اقلام در نمایندگی با رعایت استانداردهای برقی مانند سوکت فابریک و لوازم فابریک که به گارانتی خودرو خدشه ای وارد نکند، انجام می شود.

آیا برای خدمات پس از فروش آپشن روز و ساعت خاصی در نظر گرفته شده است؟
بله – همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح به غیر از روز پنجشنبه، خدمات گارانتی توسط مسئول مربوطه انجام می گردد.

نحوه ی پذیرش وگرفتن نوبت به چه صورت می باشد.؟
از طریق شماره تماس نمایندگی (۰۶۱۳۱۵۶ داخلی ۱۱۸) و یا به صورت حضوری به راحتی می توان نوبت اخذ کرد.