بازدید کننده گرامی 

این بخش به منظور پاسخگویی به سؤالات رایج مشتریان طراحی شده است

آیا امکان انجام سرویس های دوره ای، قبل و بعد از کیلومتر تعیین شده مجاز دریافت سرویس های دوره ای، وجود دارد؟

سرویس دوره ای ۵۰۰ کیلومتر قبل و ۱۵۰۰ کیلومتر بعد از کیلومتر تعیین شده انجام می گیرد.

مدارک مورد نیاز جهت تهیه کارت طلایی کدامند؟

 

تنها کافیست شماره شاسی خودرو (هشت کاراکتر آخر VIN که در کارت خودرو موجود است) را به کارشناس صدور کارت طلایی اطلاع دهید.

 

خدمات کارت طلایی شامل بیمه شخص ثالث نیز می شود؟

خیر، خدمات کارت طلایی و بیمه شخص ثالث به دلیل تفاوت در نوع جبران خسارت جداگانه صادر می شوند.

آیا در نمایندگی ایران خودرو زیبایی صدور بیمه شخص ثالث انجام می شود؟

بله. شما می توانید با مراجعه به واحد صدور کارت طلایی مستقر در ساختمان چهار طبقه، نسبت به خرید آن اقدام کنید.

آیا فقط با مراجعه حضوری می توان کارت طلایی تهیه کرد؟

در صورتی که از تاریخ انقضای کارت طلایی نگذشته باشد و یا تغییر سطح به کارت بالاتر صورت نگیرد (به طور مثال از کارت طلایی ۱ستاره به کارت طلایی ۲ستاره )، می توان به صورت غیر حضوری تمدید را انجام داد.

برای درخواست امداد سیار با چه شماره ای می توان تماس گرفت؟

برای ثبت درخواست امداد می توان با شماره ۰۹۶۴۴۰ داخلی ۱ تماس برقرار کرد.

آیا امکان خرید پوشش های دلخواه در کارت طلایی وجود دارد؟

خیر، کارت طلایی بیمه بدنه کاملی برای خودروی شماست.

آیا کارت طلایی را میتوان برای محصولات سایر شرکت های سازنده خودرو و وارداتی تهیه کرد ؟

خیر فقط برای محصولات ایران خودرو می باشد.

شماره تلفن واحد صدور کارت طلایی چیست؟

۰۶۱۳۱۵۶- داخلی ۱۲۵

کارت طلایی قابلیت انتقال به خودروی دیگر را دارد؟

خیر، کارت طلایی برای یک شاسی باقی می ماند.