بازدید کننده گرامی 

این بخش به منظور پاسخگویی به سؤالات رایج مشتریان طراحی شده است

علت پایین تر بودن قیمت روغن در بعضی مراکز چیست؟

متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از تصفیه و پالایش غیر اصولی روغن سوخته در راستای اهداف خویش، روغن های بازیافتی را تصفیه و مجدداً آن ها را وارد بازار می کنند که استفاده از این روغن ها آسیب های جدی به خودرو وارد می کند و این به دلیل از دست دادن مواد افزودنی روغن بعد از تصفیه و همچنین ترکیبات روان کننده در فرایند تصفیه می باشد.

چگونه از اصالت قطعات خریداری شده مطمئن شویم؟

مصرف کنندگان می توانند پس از خرید قطعه، شماره بارکد درج شده بر روی بسته بندی آن را به شماره ۳۰۰۰۳۱ پیامک کرده و بلافاصله پس از ارسال پیامک، از اصالت قطعه مورد نظر آگاه شوند. همچنین شرکت ایساکو به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و تقلب در بازار قطعات یدکی، نزدیک به دو سال است که سامانه همراه (موبایل اپ) خود را در اختیار مشتریان قرار داده است، به این صورت که دارندگان محصولات ایران خودرو می توانند با ثبت شماره شاسی خودرو، کد یا شرح قطعه مورد نظر را در اپلیکیشن همراه ایساکو پیدا کنند.

 

آیا امکان افزودن اقلام اختیاری (آپشن اضافی) به خودروی ثبت نامی هست؟

فعلا این امکان در هنگام ثبت نام وجود ندارد و شرکت ایران خودرو تمامی آپشن و اقلام خود را از طریق شرکت آپکو و نمایندگی های آن عرضه می کند که در حال حاضر ایران خودرو زیبایی نیز نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش این شرکت می باشد و مشتریان می توانند در روز تحویل خودرو خود و قبل از آن، آپشن های مورد نظر خود را خریداری و نصب کنند.

انصراف از خرید چیست ؟

به حالتی در فرآیند فروش گفته می شود که در آن مشتری خواهان فسخ قرارداد خود با شرکت باشد.

روش های تشخیص روغن تقلبی و روغن اصلی کدامند؟

۱- برچسب و کیفیت چاپ روی روغن اولین و ساده ترین روش تشخیص است. شرکت های تولیدکننده معمولاً برچسب روشن، واضح و با کیفیت را چاپ می کنند. کمرنگ بودن و عدم کیفیت یا تار بودن تصاویر ممکن است نشانی از جعلی بودن روغن باشند.
۲- از راه های دیگر تشخیص، قیمت پایینتر نسبت به محصول اصلی شرکت تولید کننده روغن است.
۳- کیفیت ظروف حاوی روغن اصلی معمولا صاف، مستحکم تر و فاقد خراشیدگی، سایش، کثیفی و فرسودگی می باشند. همچنین برند های اصلی درب محصول را به بهترین شکل پلمپ می کنند که بعد از باز شدن آسیب ببینند و امکان استفاده افراد سودجو از آن ها وجود نداشته باشد.

در صورتی که مشتری بخواهد خودرو خریداری شده را قبل از دریافت به شخص دیگری انتقال دهد، راهکار چیست؟

این روش فقط در ثبت نام پیش فروش امکان پذیر است و تحت عنوان صلح نامه با پرداخت هزینه های مصوب قابل انتقال خواهد بود.

قیمت قطعه به چه صورت مشخص می شود و آیا خرید قطعه از نمایندگی های دیگر به لحاظ قیمت تفاوتی دارد؟

قیمت قطعات ایران خودرو براساس شماره فنی که بر روی بسته بندی قطعه درج شده است، مشخص می شود . این قیمت ها در کل نمایندگی های کشور یکسان می باشند. در ضمن برچسب شماره فنی، اصالت قطعه را مشخص می کند.

 

مدارک مورد نیاز جهت انجام صلح نامه چیست؟
  • فرم اقرار نامه نقل و انتقال ممهور به مهر دفتر خانه رسمی و ثبت شده
  • کپی شناسنامه و کارت ملی خریدار جدید
  • اصل قرارداد خرید
  • حضور دو طرف صلح گیرنده و صلح دهنده
  • مبلغ ۶۰۰۰۰۰ ریال بابت صلح نامه بصورت نقد
قطعات خریداری شده از فروشگاه قطعات یدکی در صورت عدم استفاده، قابل مرجوع شدن هستند؟

بله قطعاتی که مورد استفاده قرار نمی گیرند با ارایه فاکتور و سالم بودن بسته بندی قطعه مذکور قابل ارجاع هستند. لازم به ذکر است به این دلیل که امکان دارد قطعه برقی خریداری شده نصب گردد و بعد از نصب، مشخص شود که خرابی از آن قسمت نمی باشد، مرجوعی ندارند، اما در صورتی که قطعه برقی نصب شده بازدهی لازم را نداشته باشد، با مراجعه به کارشناسان فنی نمایندگی و تایید خرابی قطعه توسط آنها، قابل ارجاع می باشد.

مناسب ترین پوشش خدماتی پس از اتمام گارانتی چیست؟

کارت طلایی بهترین پوشش خدماتی ست که تامین قطعات و خدمات خودروی شما را در شرایط سخت همچون تحریم و… تضمین می کند.