بازدید کننده گرامی 

این بخش به منظور پاسخگویی به سؤالات رایج مشتریان طراحی شده است

چه قطعاتی جزو قطعات مصرفی خودرو محسوب شده و فاقد گارانتی هستند؟

 

  • روغن ها
  • شمع ها
  • سوخت (بنزین و گاز)
  • لنت و صفحه کلاج
  • لامپ ها و فیوزها
  • ضد یخ
  • لاستیک
  • تیغه برف پاک کن
  • آب اسید باطری
  • لاستیک (تایر) خارج از مدت گارانتی
  • گریس و سمباده
  • قالپاق
  • انواع فیلتر
  • باطری (خارج از گارانتی)

 

قطعات دارای گارانتی محدود کدامند و شرایط گارانتی آن ها به چه صورت است؟

 

قطعه شرایط گارانتی توضیحات
صفحه کلاچ
(در صورت ایراد کیفی مطابق اطلاعیه های فنی خودرو)
حداکثر ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودروها به غیر از رنو رنو (تندر و کپچر) : ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر
لنت ترمز جلو و عقب لامپ ها حداکثر ۱۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها ____
شمع موتور تیغه برف پاک کن
باطری حداکثر ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها به غیر از رنو و سوزوکی رنو (تندر و کپچر) : ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر/ سوزوکی : ۱۸ ماه یا ۳۰ هزار کیلومتر
لاستیک حداکثر ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها ____
گاز کولر حداکثر ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها به غیر از رنو رنو (تندر) : ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر

رنو (کپچر) : ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر

تسمه تایم، تسمه دینام، کربن کنیستر، کاتالیست و سنسور اکسیژن دوم حداکثر ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها به غیر از هایما هایما: ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر

 

آیا هزینه مالیات بر ارزش افزوده در واحد گارانتی با مشتری است؟

در گارانتی هزینه ای دریافت نمی شود. (این موضوع فقط شامل واحد گارانتی می شود)

در چه مواردی داغی قطعات تعویض شده به مشتری عودت داده می شود؟

داغی های قطعات خارج از محدوده گارانتی به مشتری تحویل داده می شود.

چرا توزیع قطعات در نمایندگی های مختلف شهر متفاوت است؟

وضعیت توزیع قطعات بر اساس وضعیت درخواست های نمایندگی های مجاز ایران خودرو می باشد.

مهلت زمان تامین قطعه پس از درخواست مشتری چند روز می باشد؟

در صورت موجود بودن قطعه در انبار شرکت ایساکو، قطعات درخواستی نماینده حداکثر یک هفته در حالت عادی ارسال می شود.

آیا قطعات خریداری شده از فروشگاه قطعات یدکی تضمین دارند؟ و اجرت تعویض آن ها به چه صورت می باشد؟

تضمین قطعه به مدت ۲ ماه یا ۳۰۰۰ کیلومتر می باشد که در صورت خریداری، تعویض قطعه به صورت رایگان در قسمت vip نمایندگی صورت می گیرد. در صورت تمایل مشتری برای تعویض قطعه بیرون از محل نمایندگی، اجرت آن نیز به مشتری پرداخت می شود.

چگونه از اصالت قطعات خریداری شده مطمئن شویم؟

مصرف کنندگان می توانند پس از خرید قطعه، شماره بارکد درج شده بر روی بسته بندی آن را به شماره ۳۰۰۰۳۱ پیامک کرده و بلافاصله پس از ارسال پیامک، از اصالت قطعه مورد نظر آگاه شوند. همچنین شرکت ایساکو به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و تقلب در بازار قطعات یدکی، نزدیک به دو سال است که سامانه همراه (موبایل اپ) خود را در اختیار مشتریان قرار داده است، به این صورت که دارندگان محصولات ایران خودرو می توانند با ثبت شماره شاسی خودرو، کد یا شرح قطعه مورد نظر را در اپلیکیشن همراه ایساکو پیدا کنند.

 

علت پایین تر بودن قیمت روغن در بعضی مراکز چیست؟

متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از تصفیه و پالایش غیر اصولی روغن سوخته در راستای اهداف خویش، روغن های بازیافتی را تصفیه و مجدداً آن ها را وارد بازار می کنند که استفاده از این روغن ها آسیب های جدی به خودرو وارد می کند و این به دلیل از دست دادن مواد افزودنی روغن بعد از تصفیه و همچنین ترکیبات روان کننده در فرایند تصفیه می باشد.

روش های تشخیص روغن تقلبی و روغن اصلی کدامند؟

۱- برچسب و کیفیت چاپ روی روغن اولین و ساده ترین روش تشخیص است. شرکت های تولیدکننده معمولاً برچسب روشن، واضح و با کیفیت را چاپ می کنند. کمرنگ بودن و عدم کیفیت یا تار بودن تصاویر ممکن است نشانی از جعلی بودن روغن باشند.
۲- از راه های دیگر تشخیص، قیمت پایینتر نسبت به محصول اصلی شرکت تولید کننده روغن است.
۳- کیفیت ظروف حاوی روغن اصلی معمولا صاف، مستحکم تر و فاقد خراشیدگی، سایش، کثیفی و فرسودگی می باشند. همچنین برند های اصلی درب محصول را به بهترین شکل پلمپ می کنند که بعد از باز شدن آسیب ببینند و امکان استفاده افراد سودجو از آن ها وجود نداشته باشد.