بازدید کننده گرامی 

این بخش به منظور پاسخگویی به سؤالات رایج مشتریان طراحی شده است

نحوه ی پذیرش وگرفتن نوبت به چه صورت می باشد.؟
از طریق شماره تماس نمایندگی (۰۶۱۳۱۵۶ داخلی ۱۱۸) و یا به صورت حضوری به راحتی می توان نوبت اخذ کرد.

درصد مجاز برای دودی کردن خودرو چه میزان است؟
درصد دودی کردن خودرو، طبق قوانین راهنمایی و رانندگی ۲۵ الی ۳۰ درصد می باشد.

آیا امکان ثبت سفارش برای اقلامی که موجود نباشد، امکان پذیر است؟
بله، در صورت موجود نبودن کالای مورد نظر مشتری، فرم درخواست توسط مشتری پر می شود و نتیجه درخواست پیگیری و به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا امکان انجام نصب در محل وجود دارد؟
بله، در صورت تمایل، نصب کلیه محصولات توسط کارشناسان مجرب در محل مورد نظر مشتری صورت می گیرد.

قطعات دارای گارانتی محدود کدامند و شرایط گارانتی آن ها به چه صورت است؟

 

قطعه شرایط گارانتی توضیحات
صفحه کلاچ
(در صورت ایراد کیفی مطابق اطلاعیه های فنی خودرو)
حداکثر ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودروها به غیر از رنو رنو (تندر و کپچر) : ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر
لنت ترمز جلو و عقب لامپ ها حداکثر ۱۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها ____
شمع موتور تیغه برف پاک کن
باطری حداکثر ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها به غیر از رنو و سوزوکی رنو (تندر و کپچر) : ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر/ سوزوکی : ۱۸ ماه یا ۳۰ هزار کیلومتر
لاستیک حداکثر ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها ____
گاز کولر حداکثر ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها به غیر از رنو رنو (تندر) : ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر

رنو (کپچر) : ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر

تسمه تایم، تسمه دینام، کربن کنیستر، کاتالیست و سنسور اکسیژن دوم حداکثر ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها به غیر از هایما هایما: ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر

 

چه قطعاتی جزو قطعات مصرفی خودرو محسوب شده و فاقد گارانتی هستند؟

 

  • روغن ها
  • شمع ها
  • سوخت (بنزین و گاز)
  • لنت و صفحه کلاج
  • لامپ ها و فیوزها
  • ضد یخ
  • لاستیک
  • تیغه برف پاک کن
  • آب اسید باطری
  • لاستیک (تایر) خارج از مدت گارانتی
  • گریس و سمباده
  • قالپاق
  • انواع فیلتر
  • باطری (خارج از گارانتی)

 

آیا امکان انجام سرویس های دوره ای، قبل و بعد از کیلومتر تعیین شده مجاز دریافت سرویس های دوره ای، وجود دارد؟

سرویس دوره ای ۵۰۰ کیلومتر قبل و ۱۵۰۰ کیلومتر بعد از کیلومتر تعیین شده انجام می گیرد.

برای درخواست امداد سیار با چه شماره ای می توان تماس گرفت؟

برای ثبت درخواست امداد می توان با شماره ۰۹۶۴۴۰ داخلی ۱ تماس برقرار کرد.

نوبت دهی خدمات پس از فروش به چه صورت انجام می شود؟

نوبت دهی به دو صورت انجام می شود:
۱- از طریق سایت نمایندگی ایران خودرو زیبایی به نشانی :www.2404.ir/online-booking

۲- از طریق نرم افزار ایساکو

مدت گارانتی به کدام عامل بستگی دارد؟

به زمان و کیلومتر تعیین شده توسط شرکت ایران خودرو بستگی دارد با ذکر این نکته که هر کدام زودتر اتفاق بیفتند، گارانتی به اتمام میرسد.