[one_full last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][accordian class=”” id=””][toggle title=”1. کدام کارت طلایی شامل سرویس دوره ای ست؟” open=”no”]

کارت های طلایی ۲ و۳ و ۴ ستاره

[/toggle][toggle title=”2. آیا امکان انجام سرویس های دوره ای، قبل و بعد از کیلومتر تعیین شده مجاز دریافت سرویس های دوره ای، وجود دارد؟” open=”no”]

سرویس دوره ای ۵۰۰ کیلومتر قبل و ۱۵۰۰ کیلومتر بعد از کیلومتر تعیین شده انجام می گیرد.

[/toggle][toggle title=”3. نوع سرویس کارت های طلایی ۲ ستاره، ۳ ستاره و ۴ ستاره به چه صورت است؟” open=”no”]

نوع سرویس سطح کارت طلایی  ۱۰۰۰۰ کیلومتر  ۲۰۰۰۰ کیلومتر  ۳۰۰۰۰ کیلومتر  ۴۰۰۰۰ کیلومتر  ۵۰۰۰۰ کیلومتر  ۶۰۰۰۰ کیلومتر
تعویض روغن و فیلتر روغن دو ستاره

*

*

سه ستاره

*

*

*

*

چهار ستاره

*

*

*

*

*

*

تعویض فیلتر هوا دو ستاره

*

*

سه ستاره

*

*

*

*

چهار ستاره

*

*

*

*

*

*

تعویض فیلتر سوخت دو ستاره
سه ستاره

*

*

چهار ستاره

*

*

*

تعویض لنت ترمز جلو دو ستاره
سه ستاره

*

چهار ستاره

*

*

تعویض شمع موتور دو ستاره
سه ستاره

*

*

چهار ستاره

*

*

*

تعویض تسمه تایمینگ دو ستاره
سه ستاره
چهار ستاره

*

نکته : تعویض تسمه تایمینگ برای خودرو های دارای موتور EF7، XUM و TU5 بر روی کیلومتر ۸۰۰۰۰ تعویض می شود.

[/toggle][toggle title=”4. شرایط پرداخت کارت طلایی به چه صورت است؟” open=”no”]

به صورت نقد و اقساط. برای شرایط اقساط میتوانید ۳۰ درصد مبلغ را به عنوان پیش پرداخت و مابقی ۶ قسط در ۶ ماه بدون سود و بهره و بدون نیاز به چک پرداخت کنید.

[/toggle][toggle title=”5. برای صدور و تمدید کارت طلایی فقط به نمایندگی ها می توان مراجعه کرد ؟” open=”no”]

بله فقط از طریق نمایندگی ها صدور و تمدید انجام می شود و همچنین کلیه خدمات کارت طلایی از طریق نمایندگیها به مشترکین داده می شود.

[/toggle][toggle title=”6. تفاوت کارت طلایی یک ستاره و سال چیست ؟ ” open=”no”]

کارت طلایی سال همه خدمات کارت طلایی ۱ ستاره را دارد بجز بلایای طبیعی، شکستن شیشه در اثر برخورد شی خارجی و یا سرقت و خط افتادن ناشی از خرابی برف پاک کن و پاشیده شدن مواد اسیدی و شیمیایی.

[/toggle][toggle title=”7. مدارک مورد نیاز جهت تهیه کارت طلایی کدامند؟” open=”no”]

تنها کافیست شماره شاسی خودرو (هشت کاراکتر آخر VIN که در کارت خودرو موجود است) را به کارشناس صدور کارت طلایی اطلاع دهید.

[/toggle][toggle title=”8. خدمات کارت طلایی شامل بیمه شخص ثالث نیز می شود؟” open=”no”]

خیر، خدمات کارت طلایی و بیمه شخص ثالث به دلیل تفاوت در نوع جبران خسارت جداگانه صادر می شوند.

[/toggle][toggle title=”9. آیا در نمایندگی ایران خودرو زیبایی صدور بیمه شخص ثالث انجام می شود؟” open=”no”]

بله. شما می توانید با مراجعه به واحد صدور کارت طلایی مستقر در ساختمان چهار طبقه، نسبت به خرید آن اقدام کنید.

[/toggle][toggle title=”10. آیا فقط با مراجعه حضوری می توان کارت طلایی تهیه کرد؟” open=”no”]

در صورتی که از تاریخ انقضای کارت طلایی نگذشته باشد و یا تغییر سطح به کارت بالاتر صورت نگیرد (به طور مثال از کارت طلایی ۱ستاره به کارت طلایی ۲ستاره )، می توان به صورت غیر حضوری تمدید را انجام داد.

[/toggle][toggle title=”11. برای درخواست امداد سیار با چه شماره ای می توان تماس گرفت؟” open=”no”]

برای ثبت درخواست امداد می توان با شماره ۰۹۶۴۴۰ داخلی ۱ تماس برقرار کرد.

[/toggle][toggle title=”12. آیا امکان خرید پوشش های دلخواه در کارت طلایی وجود دارد؟” open=”no”]

خیر، کارت طلایی بیمه بدنه کاملی برای خودروی شماست.

[/toggle][toggle title=”13. آیا کارت طلایی را میتوان برای محصولات سایر شرکت های سازنده خودرو و وارداتی تهیه کرد ؟ ” open=”no”]

خیر فقط برای محصولات ایران خودرو می باشد.

[/toggle][toggle title=”14. شماره تلفن واحد صدور کارت طلایی چیست؟” open=”no”]

۰۶۱۳۱۵۶- داخلی ۱۲۵

[/toggle][toggle title=”15. کارت طلایی قابلیت انتقال به خودروی دیگر را دارد؟” open=”no”]

خیر، کارت طلایی برای یک شاسی باقی می ماند.

[/toggle][toggle title=”16. در صورت فروش خودرو، امکان ویرایش نام مالک جدید خودرو و ثبت آن وجود دارد؟” open=”no”]

بله، تمام مشخصات کارت طلایی به جز شماره شاسی خودرو قابل ویرایش هستند.

[/toggle][toggle title=”17. در صورت داشتن گارانتی، کدام یک از کارت های طلایی پیشنهاد می شود؟” open=”no”]

با توجه به گارانتی بودن خودرو و برطرف شدن عیوب موتوری توسط گارانتی بدون نیاز به کارت طلایی، خودرو تنها به بیمه بدنه کاملی که همان کارت طلایی یک ستاره است، نیاز دارد.

[/toggle][/accordian][/one_full]