[one_full last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][accordian class=”” id=””][toggle title=”1. چه قطعاتی جزو قطعات مصرفی خودرو محسوب شده و فاقد گارانتی هستند؟” open=”no”]

  • روغن ها
  • شمع ها
  • سوخت (بنزین و گاز)
  • لنت و صفحه کلاج
  • لامپ ها و فیوزها
  • ضد یخ
  • لاستیک
  • تیغه برف پاک کن
  • آب اسید باطری
  • لاستیک (تایر) خارج از مدت گارانتی
  • گریس و سمباده
  • قالپاق
  • انواع فیلتر
  • باطری (خارج از گارانتی)

[/toggle][toggle title=”2. قطعات دارای گارانتی محدود کدامند و شرایط گارانتی آن ها به چه صورت است؟ ” open=”no”]

قطعه

شرایط گارانتی

توضیحات

صفحه کلاچ
(در صورت ایراد کیفی مطابق اطلاعیه های فنی خودرو)

حداکثر ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودروها به غیر از رنو

رنو (تندر و کپچر) : ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر

لنت ترمز جلو و عقب

لامپ ها

حداکثر ۱۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها

____

شمع موتور

تیغه برف پاک کن 

باطری

حداکثر ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها به غیر از رنو و سوزوکی

رنو (تندر و کپچر) : ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر/ سوزوکی : ۱۸ ماه یا ۳۰ هزار کیلومتر

لاستیک

حداکثر ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها

____

گاز کولر

حداکثر ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها به غیر از رنو

رنو (تندر) : ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر

رنو (کپچر) : ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر

تسمه تایم، تسمه دینام، کربن کنیستر، کاتالیست و سنسور اکسیژن دوم

حداکثر ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر از شروع گارانتی در کلیه خودرو ها به غیر از هایما

هایما: ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر

[/toggle][toggle title=”3. آیا هزینه مالیات بر ارزش افزوده در واحد گارانتی با مشتری است؟” open=”no”]

در گارانتی هزینه ای دریافت نمی شود. (این موضوع فقط شامل واحد گارانتی می شود)

[/toggle][toggle title=”4. در چه مواردی داغی قطعات تعویض شده به مشتری عودت داده می شود؟” open=”no”]

داغی های قطعات خارج از محدوده گارانتی به مشتری تحویل داده می شود.

[/toggle][toggle title=”5. چرا توزیع قطعات در نمایندگی های مختلف شهر متفاوت است؟” open=”no”]

وضعیت توزیع قطعات بر اساس وضعیت درخواست های نمایندگی های مجاز ایران خودرو می باشد.

[/toggle][toggle title=”6. مهلت زمان تامین قطعه پس از درخواست مشتری چند روز می باشد؟” open=”no”]

در صورت موجود بودن قطعه در انبار شرکت ایساکو، قطعات درخواستی نماینده حداکثر یک هفته در حالت عادی ارسال می شود.

[/toggle][toggle title=”7. آیا قطعات خریداری شده از فروشگاه قطعات یدکی تضمین دارند؟ و اجرت تعویض آن ها به چه صورت می باشد؟” open=”no”]

تضمین قطعه به مدت ۲ ماه یا ۳۰۰۰ کیلومتر می باشد که در صورت خریداری، تعویض قطعه به صورت رایگان در قسمت vip نمایندگی صورت می گیرد. در صورت تمایل مشتری برای تعویض قطعه بیرون از محل نمایندگی، اجرت آن نیز به مشتری پرداخت می شود.

[/toggle][toggle title=”8. چگونه از اصالت قطعات خریداری شده مطمئن شویم؟” open=”no”]

مصرف کنندگان می توانند پس از خرید قطعه، شماره بارکد درج شده بر روی بسته بندی آن را به شماره ۳۰۰۰۳۱ پیامک کرده و بلافاصله پس از ارسال پیامک، از اصالت قطعه مورد نظر آگاه شوند. همچنین شرکت ایساکو به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و تقلب در بازار قطعات یدکی، نزدیک به دو سال است که سامانه همراه (موبایل اپ) خود را در اختیار مشتریان قرار داده است، به این صورت که دارندگان محصولات ایران خودرو می توانند با ثبت شماره شاسی خودرو، کد یا شرح قطعه مورد نظر را در اپلیکیشن همراه ایساکو پیدا کنند.

[/toggle][toggle title=”9. علت پایین تر بودن قیمت روغن در بعضی مراکز چیست؟” open=”no”]

متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از تصفیه و پالایش غیر اصولی روغن سوخته در راستای اهداف خویش، روغن های بازیافتی را تصفیه و مجدداً آن ها را وارد بازار می کنند که استفاده از این روغن ها آسیب های جدی به خودرو وارد می کند و این به دلیل از دست دادن مواد افزودنی روغن بعد از تصفیه و همچنین ترکیبات روان کننده در فرایند تصفیه می باشد.

[/toggle][toggle title=”10. روش های تشخیص روغن تقلبی و روغن اصلی کدامند؟” open=”no”]

1- برچسب و کیفیت چاپ روی روغن اولین و ساده ترین روش تشخیص است. شرکت های تولیدکننده معمولاً برچسب روشن، واضح و با کیفیت را چاپ می کنند. کمرنگ بودن و عدم کیفیت یا تار بودن تصاویر ممکن است نشانی از جعلی بودن روغن باشند.
۲- از راه های دیگر تشخیص، قیمت پایینتر نسبت به محصول اصلی شرکت تولید کننده روغن است.
۳- کیفیت ظروف حاوی روغن اصلی معمولا صاف، مستحکم تر و فاقد خراشیدگی، سایش، کثیفی و فرسودگی می باشند. همچنین برند های اصلی درب محصول را به بهترین شکل پلمپ می کنند که بعد از باز شدن آسیب ببینند و امکان استفاده افراد سودجو از آن ها وجود نداشته باشد.

[/toggle][toggle title=”11. قیمت قطعه به چه صورت مشخص می شود و آیا خرید قطعه از نمایندگی های دیگر به لحاظ قیمت تفاوتی دارد؟” open=”no”]

قیمت قطعات ایران خودرو براساس شماره فنی که بر روی بسته بندی قطعه درج شده است، مشخص می شود . این قیمت ها در کل نمایندگی های کشور یکسان می باشند. در ضمن برچسب شماره فنی، اصالت قطعه را مشخص می کند.

[/toggle][toggle title=”12. قطعات خریداری شده از فروشگاه قطعات یدکی در صورت عدم استفاده، قابل مرجوع شدن هستند؟ ” open=”no”]

بله قطعاتی که مورد استفاده قرار نمی گیرند با ارایه فاکتور و سالم بودن بسته بندی قطعه مذکور قابل ارجاع هستند. لازم به ذکر است به این دلیل که امکان دارد قطعه برقی خریداری شده نصب گردد و بعد از نصب، مشخص شود که خرابی از آن قسمت نمی باشد، مرجوعی ندارند، اما در صورتی که قطعه برقی نصب شده بازدهی لازم را نداشته باشد، با مراجعه به کارشناسان فنی نمایندگی و تایید خرابی قطعه توسط آنها، قابل ارجاع می باشد.

[/toggle][toggle title=”13. خرید کردن قطعه به تعداد بالا موجب تخفیف می شود؟ ” open=”no”]

برای مکانیک ها یا فروشگاه های لوازم یدکی که با شرکت کار می کنند در صورت خرید مداوم درصد تخفیف نقدی در آخر هر ماه اعمال می گردد.

[/toggle][/accordian][/one_full]