[one_full last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][accordian class=”” id=””][toggle title=”1. کدام کارت طلایی شامل سرویس دوره ای ست؟” open=”no”]
کارت های طلایی ۲ و۳ و ۴ ستاره
[/toggle][toggle title=”2. آیا امکان انجام سرویس های دوره ای، قبل و بعد از کیلومتر تعیین شده مجاز دریافت سرویس های دوره ای، وجود دارد؟” open=”no”]
سرویس دوره ای ۵۰۰ کیلومتر قبل و ۱۵۰۰ کیلومتر بعد از کیلومتر تعیین شده انجام می گیرد.
[/toggle][toggle title=”3. نوع سرویس کارت های طلایی ۲ ستاره، ۳ ستاره و ۴ ستاره به چه صورت است؟” open=”no”]
نوع سرویس | سطح کارت طلایی | ۱۰۰۰۰ کیلومتر | ۲۰۰۰۰ کیلومتر | ۳۰۰۰۰ کیلومتر | ۴۰۰۰۰ کیلومتر | ۵۰۰۰۰ کیلومتر | ۶۰۰۰۰ کیلومتر |
تعویض روغن و فیلتر روغن | دو ستاره |
* |
* |
||||
سه ستاره |
* |
* |
* |
* |
|||
چهار ستاره |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
تعویض فیلتر هوا | دو ستاره |
* |
* |
||||
سه ستاره |
* |
* |
* |
* |
|||
چهار ستاره |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
تعویض فیلتر سوخت | دو ستاره | ||||||
سه ستاره |
* |
* |
|||||
چهار ستاره |
* |
* |
* |
||||
تعویض لنت ترمز جلو | دو ستاره | ||||||
سه ستاره |
* |
||||||
چهار ستاره |
* |
* |
|||||
تعویض شمع موتور | دو ستاره | ||||||
سه ستاره |
* |
* |
|||||
چهار ستاره |
* |
* |
* |
||||
تعویض تسمه تایمینگ | دو ستاره | ||||||
سه ستاره | |||||||
چهار ستاره |
* |
نکته : تعویض تسمه تایمینگ برای خودرو های دارای موتور EF7، XUM و TU5 بر روی کیلومتر ۸۰۰۰۰ تعویض می شود.
[/toggle][toggle title=”4. شرایط پرداخت کارت طلایی به چه صورت است؟” open=”no”]
به صورت نقد و اقساط. برای شرایط اقساط میتوانید ۳۰ درصد مبلغ را به عنوان پیش پرداخت و مابقی ۶ قسط در ۶ ماه بدون سود و بهره و بدون نیاز به چک پرداخت کنید.
[/toggle][toggle title=”5. برای صدور و تمدید کارت طلایی فقط به نمایندگی ها می توان مراجعه کرد ؟” open=”no”]
بله فقط از طریق نمایندگی ها صدور و تمدید انجام می شود و همچنین کلیه خدمات کارت طلایی از طریق نمایندگیها به مشترکین داده می شود.
[/toggle][toggle title=”6. تفاوت کارت طلایی یک ستاره و سال چیست ؟ ” open=”no”]
کارت طلایی سال همه خدمات کارت طلایی ۱ ستاره را دارد بجز بلایای طبیعی، شکستن شیشه در اثر برخورد شی خارجی و یا سرقت و خط افتادن ناشی از خرابی برف پاک کن و پاشیده شدن مواد اسیدی و شیمیایی.
[/toggle][toggle title=”7. مدارک مورد نیاز جهت تهیه کارت طلایی کدامند؟” open=”no”]
تنها کافیست شماره شاسی خودرو (هشت کاراکتر آخر VIN که در کارت خودرو موجود است) را به کارشناس صدور کارت طلایی اطلاع دهید.
[/toggle][toggle title=”8. خدمات کارت طلایی شامل بیمه شخص ثالث نیز می شود؟” open=”no”]
خیر، خدمات کارت طلایی و بیمه شخص ثالث به دلیل تفاوت در نوع جبران خسارت جداگانه صادر می شوند.
[/toggle][toggle title=”9. آیا در نمایندگی ایران خودرو زیبایی صدور بیمه شخص ثالث انجام می شود؟” open=”no”]
بله. شما می توانید با مراجعه به واحد صدور کارت طلایی مستقر در ساختمان چهار طبقه، نسبت به خرید آن اقدام کنید.
[/toggle][toggle title=”10. آیا فقط با مراجعه حضوری می توان کارت طلایی تهیه کرد؟” open=”no”]
در صورتی که از تاریخ انقضای کارت طلایی نگذشته باشد و یا تغییر سطح به کارت بالاتر صورت نگیرد (به طور مثال از کارت طلایی ۱ستاره به کارت طلایی ۲ستاره )، می توان به صورت غیر حضوری تمدید را انجام داد.
[/toggle][toggle title=”11. برای درخواست امداد سیار با چه شماره ای می توان تماس گرفت؟” open=”no”]
برای ثبت درخواست امداد می توان با شماره ۰۹۶۴۴۰ داخلی ۱ تماس برقرار کرد.
[/toggle][toggle title=”12. آیا امکان خرید پوشش های دلخواه در کارت طلایی وجود دارد؟” open=”no”]
خیر، کارت طلایی بیمه بدنه کاملی برای خودروی شماست.
[/toggle][toggle title=”13. آیا کارت طلایی را میتوان برای محصولات سایر شرکت های سازنده خودرو و وارداتی تهیه کرد ؟ ” open=”no”]
خیر فقط برای محصولات ایران خودرو می باشد.
[/toggle][toggle title=”14. شماره تلفن واحد صدور کارت طلایی چیست؟” open=”no”]
۰۶۱۳۱۵۶- داخلی ۱۲۵
[/toggle][toggle title=”15. کارت طلایی قابلیت انتقال به خودروی دیگر را دارد؟” open=”no”]
خیر، کارت طلایی برای یک شاسی باقی می ماند.
[/toggle][toggle title=”16. در صورت فروش خودرو، امکان ویرایش نام مالک جدید خودرو و ثبت آن وجود دارد؟” open=”no”]
بله، تمام مشخصات کارت طلایی به جز شماره شاسی خودرو قابل ویرایش هستند.
[/toggle][toggle title=”17. در صورت داشتن گارانتی، کدام یک از کارت های طلایی پیشنهاد می شود؟” open=”no”]
با توجه به گارانتی بودن خودرو و برطرف شدن عیوب موتوری توسط گارانتی بدون نیاز به کارت طلایی، خودرو تنها به بیمه بدنه کاملی که همان کارت طلایی یک ستاره است، نیاز دارد.
[/toggle][/accordian][/one_full]