[one_full last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][accordian class=”” id=””][toggle title=”1. آیا با آپشن کردن خودرو در نمایندگی زیبایی، گارانتی خودرو از بین می رود؟” open=”no”]نصب اقلام در نمایندگی با رعایت استانداردهای برقی مانند سوکت فابریک و لوازم فابریک که به گارانتی خودرو خدشه ای وارد نکند، انجام می شود.[/toggle][toggle title=”2. آیا برای خدمات پس از فروش آپشن روز و ساعت خاصی در نظر گرفته شده است؟” open=”no”]بله – همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح به غیر از روز پنجشنبه، خدمات گارانتی توسط مسئول مربوطه انجام می گردد.[/toggle][toggle title=”3. نحوه ی پذیرش وگرفتن نوبت به چه صورت می باشد.؟” open=”no”]از طریق شماره تماس نمایندگی (۰۶۱۳۱۵۶ داخلی ۱۱۸) و یا به صورت حضوری به راحتی می توان نوبت اخذ کرد.[/toggle][toggle title=”4. علت تفاوت قیمت آپشن های مختلف در داخل و خارج نمایندگی در چیست؟ ” open=”no”]تفاوت قیمت برخی اقلام به علت تفاوت در جنس آن، خدمات پس از فروش و استاندارهای محصول می باشد (به طور مثال نمونه چینی و ایرانی). لازم به ذکر است تمامی محصولات آپشن نصب شده در نمایندگی یک سال ضمانت دارند. [/toggle][toggle title=”5. درصد مجاز برای دودی کردن خودرو چه میزان است؟” open=”no”]درصد دودی کردن خودرو، طبق قوانین راهنمایی و رانندگی ۲۵ الی ۳۰ درصد می باشد. [/toggle][toggle title=”6. تا چه زمانی بعد از نصب دودی امکان بالا و پایین کردن شیشه وجود ندارد؟” open=”no”]تا ۲۴ ساعت بعد از نصب برچسب دودی شیشه ها نباید بالا یا پایین شوند.[/toggle][toggle title=”7. آیا امکان ثبت سفارش برای اقلامی که موجود نباشد، امکان پذیر است؟” open=”no”]بله، در صورت موجود نبودن کالای مورد نظر مشتری، فرم درخواست توسط مشتری پر می شود و نتیجه درخواست پیگیری و به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد. [/toggle][toggle title=”8. نصب سانروف برای چه خودرو هایی امکان پذیر است؟” open=”no”]برای همه خودرو ها به غیر از پژو ۲۰۰۸، دنا و تندر ۹۰ امکان پذیر می باشد.[/toggle][toggle title=”9. آیا امکان انجام نصب در محل وجود دارد؟ ” open=”no”]بله، در صورت تمایل، نصب کلیه محصولات توسط کارشناسان مجرب در محل مورد نظر مشتری صورت می گیرد. [/toggle][toggle title=”10. راه های اطلاع از محصولات جدید آپشن کدامند؟” open=”no”]• از طریق کانال تلگرام به نشانی zibaee2404
• از طریق وب سایت نمایندگی به نشانی www.2404.ir
• از طریق اینستاگرام به نشانی zibaee2404
[/toggle][toggle title=”11. نصب قفل ECU برای کدامیک از خودروها امکان پذیر می باشد؟” open=”no”]همه خودرو ها به غیر از دنا، پارس، TU5، H30 CROSS [/toggle][toggle title=”12. نصب آپشن بال عقب برای کدام خودرو موجود است؟” open=”no”]فقط برای خودروی سوزوکی ویتارا موجود است.[/toggle][/accordian][/one_full]
سؤالات متداول آپشن2404admin۱۳۹۸/۵/۱۸ ،۰۶:۴۸:۵۸ +۰۰:۰۰