شرایط پیش فروش مشارکت در تولید به مناسبت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۹۷ از روز دوشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست اعلام گردید.

در این بخشنامه شرایط پیش فروش خودرو های پژو پارس tu5 ،پژو پارس سال ، دنا ، ۲۰۷ ، هایما s5 توربو اتوماتیک ، هایما s7 توربو اتوماتیک ،  سمند ، ۲۰۶ ، ۴۰۵ و وانت اعلام شده است .

در بخشنامه به مناسبت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۹۷، علاوه بر سود مشارکت مبلغی به عنوان (تخفیف خرید محصول ایرانی) در نظر گرفته شده است که پرداخت آن منوط به واریز نقدی مابه التفاوت نهایی در مهلت تعیین شده در دعوتنامه و دریافت خودرو می باشد .

تنظیم صلح نامه در بخشنامه به مناسبت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۹۷ ، تا یک بار قابل اجرا می باشد.

امکان ثبت نام در بخشنامه شرایط فروش به مناسبت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۹۷ برای مشتریان حقیقی مجاز می باشد.

قیمت نهایی خودرو در بخشنامه شرایط فروش به مناسبت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۹۷، در زمان تحویل تعیین خواهد شد.

به کلیه ثبت نام ها در بخشنامه شرایط فروش به مناسبت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۹۷، کارت طلائی تک ستاره رایگان تعلق می گیرد.

سود مشارکت در بخشنامه شرایط فروش به مناسبت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۹۷ ، مطابق جدول و به صورت سالیانه حداکثر تا تاریخ مشخص شده در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت ، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری و فقط به شرط تکمیل وجه قرارداد ، یک درصد ماهانه یا ۱۲ درصد سالیانه پرداخت می گردد.

ارائه کد ملی ، کد پستی ، آدرس دقیق ، منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبت نام الزامی می باشد.

کلیه خودروهای قابل ارائه در بخشنامه شرایط فروش به مناسبت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۹۷ ، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهند بود .

در راستای سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت نام ، کد نمایندگی در زمان ثبت نام قابل انتخاب نمی باشد و پس از ثبت نام در روز شنبه ۱۳۹۷/۱۲/۰۴به مدت ۸ روز ، انتخاب نمایندگی توسط مشتری و از طریق “سایت فروش اینترنتی ، بخش ویژه مشتریان” امکان پذیر خواهد شد . بدیهی است در صورت عدم انتخاب نمایندگی توسط مشتری در مدت زمان تعیین شده ، کد نمایندگی براساس آدرس مشتری توسط شرکت ایران خودرو تعیین خواهد شد . “” کد نمایندگی ما ۲۴۰۴ به نام شرکت فضل یدک زیبایی می باشد “”

ثبت نام در بخشنامه شرایط فروش به مناسبت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۹۷ ، صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سایت ESALE.IKCO.IR امکان پذیر خواهد بود.

 

جهت مشاهده شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت دهه مبارک فجر در بهمن ماه ۹۷ لطفا کلیک نمایید.