شرایط فروش اعتباری در خرداد ماه ۹۹ در روز چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ ساعت ۸ صبح و تا زمان تکمیل ظرفیت در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو فعال خواهد بود.

در این بخشنامه ، شرایط فروش اعتباری خودرو پژو ۴۰۵ بنزینی، پژو پارس TU5 ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و رانا برقرار خواهد بود.

در این بخشنامه مشتریانی که دارای پلاک انتظامی فعال (به نام خود) باشند امکان ثبت نام را ندارند.

 شماره کارت یا بانکی که وجه ثبت نام خودرو به حساب شرکت واریز می گردد، الزاما می بایست متعلق به شخص متقاضی می باشد.

پس از پایان یک هفته ای مهلت ثبت نام، حداکثر ظرف یک هفته فرآیند قرعه کشی به تفکیک هر نوع خودرو انجام و انتخاب مشتریان با حضور مراجع نظارتی صورت می پذیرد. فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و ارسال پیامک حداکثر ظرف ۴ روز پس از اتمام دوره زمانی ثبت نام اعلام می شود.

در این بخشنامه سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو باقی می ماند بدیهی است امکان فک رهن قبل از یکسال مقدور نمی باشد.

امکان ثبت نام برای مشتریان حقیقی مجاز می باشد.

در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک های طرح ” سامانه صیاد ” را داشته و فاقد هر گونه چک برگشتی باشند.

چک بازپرداخت اقساط با تاریخ قید شده در این بخشنامه صرفاً از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک و دو و …) وجود ندارد.

ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺑﺮای ﻫﺮ ﮐﺪ ﻣلی از ﮐﻞ ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ  ، ﯾﮏ دﺳﺘﮕﺎه ﺧﻮدرو ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و در ﺻﻮرت ﺛﺒﺖ ﻧﺎم از ﺳﻮی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﺤﺘﺮم ﻣﻐﺎﯾﺮ ﺑﺎ اﯾﻦ ﺑﻨﺪ، ﻗﺮارداد ﺑﻪ ﺻﻮرت ﯾﮏ ﻃﺮﻓﻪ از ﺳﻮی ﺷﺮﮐﺖ اﯾﺮان ﺧﻮدرو ﻟﻐﻮ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

کلیه مشتریانی که در ۳۶ ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا  نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام در این بخشنامه نیستند ، بدیهی اﺳﺖ در ﺻﻮرت ﺛﺒﺖ ﻧﺎم از ﺳﻮی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﺤﺘﺮم ﻣﻐﺎﯾﺮ ﺑﺎ اﯾﻦ ﺑﻨﺪ، ﻗﺮارداد ﺑﻪ ﺻﻮرت ﯾﮏ ﻃﺮﻓﻪ از ﺳﻮی ﺷﺮﮐﺖ اﯾﺮان ﺧﻮدرو ﻟﻐﻮ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

در این بخشنامه امکان انتخاب کارت طلائی اختیاری و با پرداخت هزینه در زمان واریز وجه دوم وجود خواهد داشت.

در این بخشنامه کد کلاس و رنگ خودرو براساس شرایط تولیدی از سوی شرکت ایران خودرو قابل تغییر خواهد بود.

در این بخشنامه تنظیم صلحنامه امکان پذیر نمی باشد.

در این بخشنامه گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو نیز الزامی است.

در این بخشنامه امکان ثبت نام برای افراد بالای ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشد.

!! کد انتخاب نمایندگی ما، ۲۴۰۴ ، به نام شرکت فضل یدک زیبایی می باشد !!

جهت مشاهده شرایط فروش فوری اعتباری محصولات ایران خودرو ،در ۷ خرداد ۹۹، لطفاً کلیک کنید