دومین پیش فروش محصولات ایران خودرو از طریق اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (طرح متقاضیان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) – اردیبهشت ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند جهت پرداخت وجه در سامانه فروش ایران خودرو اقدام نمایند.

ثبت نام از یکشنبه  ۱۷ اردیبهشت تا پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت

شرایط ثبت نام:

-به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

– مادرانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت اول پیش فروش طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند دراین بخشنامه نسبت به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه اقدام نمایند  -متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه، لازم است از کارتهای بانکی به نام خود استفاده نماید.

-شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

-سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود . هزینه ترهین در هنگام واریز وجه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و هزینه فک رهن در موعد یکساله
انقضاء مهلت ترهین دریافت و سند از رهن خارج خواهد شد.

-فرد انتخاب شده، می بایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید.