سؤالات متداول

سؤالات متداول2019-12-23T19:39:48+03:30

بازدید کننده گرامی 

این بخش به منظور پاسخگویی به سؤالات رایج مشتریان طراحی شده است

آیا با آپشن کردن خودرو در نمایندگی زیبایی، گارانتی خودرو از بین می رود؟
نصب اقلام در نمایندگی با رعایت استانداردهای برقی مانند سوکت فابریک و لوازم فابریک که به گارانتی خودرو خدشه ای وارد نکند، انجام می شود.

آیا برای خدمات پس از فروش آپشن روز و ساعت خاصی در نظر گرفته شده است؟
بله – همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح به غیر از روز پنجشنبه، خدمات گارانتی توسط مسئول مربوطه انجام می گردد.

علت تفاوت قیمت آپشن های مختلف در داخل و خارج نمایندگی در چیست؟
تفاوت قیمت برخی اقلام به علت تفاوت در جنس آن، خدمات پس از فروش و استاندارهای محصول می باشد (به طور مثال نمونه چینی و ایرانی). لازم به ذکر است تمامی محصولات آپشن نصب شده در نمایندگی یک سال ضمانت دارند.

تا چه زمانی بعد از نصب دودی امکان بالا و پایین کردن شیشه وجود ندارد؟
تا ۲۴ ساعت بعد از نصب برچسب دودی شیشه ها نباید بالا یا پایین شوند.

نصب سانروف برای چه خودرو هایی امکان پذیر است؟
برای همه خودرو ها به غیر از پژو ۲۰۰۸، دنا و تندر ۹۰ امکان پذیر می باشد.

آیا امکان انجام نصب در محل وجود دارد؟
بله، در صورت تمایل، نصب کلیه محصولات توسط کارشناسان مجرب در محل مورد نظر مشتری صورت می گیرد.

راه های اطلاع از محصولات جدید آپشن کدامند؟

• از طریق کانال تلگرام به نشانی zibaee2404
• از طریق وب سایت نمایندگی به نشانی www.2404.ir
• از طریق اینستاگرام به نشانی zibaee2404

نصب قفل ECU برای کدامیک از خودروها امکان پذیر می باشد؟
همه خودرو ها به غیر از دنا، پارس، TU5، H30 CROSS

نصب آپشن بال عقب برای کدام خودرو موجود است؟
فقط برای خودروی سوزوکی ویتارا موجود است.
آیا امکان افزودن اقلام اختیاری (آپشن اضافی) به خودروی ثبت نامی هست؟

فعلا این امکان در هنگام ثبت نام وجود ندارد و شرکت ایران خودرو تمامی آپشن و اقلام خود را از طریق شرکت آپکو و نمایندگی های آن عرضه می کند که در حال حاضر ایران خودرو زیبایی نیز نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش این شرکت می باشد و مشتریان می توانند در روز تحویل خودرو خود و قبل از آن، آپشن های مورد نظر خود را خریداری و نصب کنند.